.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز ذخیره سازی مرکبات شب عید
سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز ذخیره سازی مرکبات شب عید از امروز در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز: دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به آغاز خرید پرتقال های صنعتی از تاریخ 15 آذر، ‌افزود: برای کاهش خسارت باغداران، حواله خرید 8 هزار تن پرتقال درجه سه صادر شده و تا دیروز 4 هزار تن از این محصول تحویل کارخانه های آبمیوه گیری شده است.

وی افزود: در حال حاضر سه کارخانه در مازندران و یک کارخانه در استان گیلان روزانه 500 تا 550 تن از مرکبات صنعتی را تحویل می گیرند اما به دلیل محدودیت ظرفیت کارخانه ها و زمان بر بودن تحویل پرتقال ها، در 4 روز گذشته، حواله جدید صادر نشد تا با نقد شدن حواله های صادر شده، شرایط برای صدور حواله های جدید مهیا شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: افزون بر کارخانه های یاد شده، با کارخانه جدیدی در ارومیه هماهنگ شده است و امروز هم سه کامیون نمونه محصول به این کارخانه ارسال شد تا در صورت توافق نهایی روزانه 300 تن مرکبات صنعتی مازندران راهی این کارخانه شود.

حیدرپور در مورد محصول کیوی نیز گفت: هماهنگی لازم انجام و از 4 روز گذشته تاکنون هزار و 300 تن از این محصول جمع آوری شد تا به مشهد و شاهرود ارسال شود.

وی به اشاره به دریافت مجوز خرید تضمینی از وزارتخانه جهاد کشاورزی افزود: پرتقال های سالم و بدون سرمازدگی از فردا به قیمت مصوب شورای اقتصاد به ازای هرکیلو 834 تومان خریداری می شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز ذخیره سازی پرتقال شب عید خبر داد و افزود: از مجموع مجوز 40 هزار تنی ذخیره سازی مرکبات شب عید، آگهی مناقصه 20 هزار تن آن در روزنامه های فردا منتشر می شود و کسانی که علاقمند به ذخیره سازی پرتقال شب عید و فروش آن به تعاون روستایی هستند تا آخر هفته برای ارائه اسناد به دبیرخانه تعاون روستایی مازندران فرصت دارند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.32 seconds.